Secret Super Junior Pictures: Part 12/13

September 16, 2008 at 9:00 am 17 comments

OMG, Eunhyuk looks so different. I think it’s the hair.

Check out that plaid shirt he’s wearing buttoned all the way up to the collar. He’s being modest. Hahaha.

Guess who that is standing next to Eunhyuk? It’s DBSK‘s Xiah Junsu!!!!!!!!!!!!!!!! That’s a serious 90s boyband haircut.

Entry filed under: Proof Positive Pictures, Secret Pre-Debut Pictures. Tags: , , , , , , .

Mistaken Identity: Big Bang Secret Super Junior Pictures: Part 13/13

17 Comments Add your own

  • 1. Yaleni  |  October 20, 2008 at 3:58 pm

    thats junsu….????

    I …..

    -confused-

    =_____=/

  • 2. SandMich  |  May 30, 2009 at 11:48 am

    oh my, lol, It’s Eunhyuk, and Junsu!!! lol…
    they look so…………..DIFFERENT!!! haha, but they look cute, keke.
    they totally made a 180 degree turn!!!

  • 3. FretZen  |  June 21, 2009 at 2:11 pm

    OMG they look so cute even with or without make up.I love them, but is it just me or is Eunhyuk’s other eye look bigger than the other, probably its because he’s no getting enough sleep. I love SUJU and DBSK~hwating!!!!

  • 4. Auddits  |  June 29, 2009 at 7:02 pm

    omg xD
    That’s so cute x’D
    <3333

  • 5. marissa  |  July 6, 2009 at 1:39 am

    lol! i thought the person standing next to him looked familiar. omgg xiah’s eyes scare me in this pic O_O

  • 6. Anonymous  |  July 23, 2009 at 1:03 am

    i can’t stop laughing

  • 7. Liyana N  |  July 29, 2009 at 8:35 am

    omahog , they look totally different,
    i can still recognize eunhyuk , but not Xiah ,
    he looks different o:
    but now he’s HANDSOME (:

  • 8. lollers  |  September 16, 2009 at 3:18 pm

    I dont think its Xiah Junsu, his eyes are different compared to his other pictures, and his pupils are too big eh?

  • 9. may  |  October 4, 2009 at 10:12 pm

    lol.
    it’s definitely junsu, guys.
    i looked at the pic, and i was like, i know that’s hyukjae, but the guy next to him look so familiar….OMG JUNSU :O
    ehh still love both(:

  • 10. Kary  |  November 27, 2009 at 5:47 pm

    ROTFL!!!

  • 11. Davi  |  March 17, 2010 at 7:14 pm

    Woah!

    My love EunHyuk~! He looks so… traditional student and then BOOM smexy boy on TV. He is still adorable tho ;D

  • 12. Esther  |  March 25, 2010 at 10:35 am

    OMGGG I almsost died of overloading laughter.
    LOL~
    They looked like some random schoolboys (gangster-inspired-kinda-stare) and boom! Look what they are now?!
    Friggin DBSK and Super Junior respectively!
    The most amazing thing is that they are high schoolmates (I’ve seen the video on YouTube in which they’re hanging out together with friends so this picture of them together isn’t much of a great shock to me than first-timers knowing this) but what I was astonished at is HOW DIFFERENT THEY LOOKED!
    Gosh.
    The video I saw was a rather quick one and it was not zoomed in clearly (close-up) on their faces so…
    This is a really clear one though, they changed 180 degree, REALLY. ~_~
    Like OHMYGOD what a huge difference could make-up, hairstyles, styling, dressings and posings do!
    THEY LOOK LIKE THE HANDSOMEST HUNKS ON EARTH IN THEIR INDIVIDUAL ALBUMS NOW JUST CHECK THEM OUT AT ANY RANDOM VIDEO STORES!
    I guess little did they expect then while snapping this shot together that they’re gonna take the world by storm in time to come, with their vocals and dance moves, and there would be shiploads of crazy, screaming fanatic fangirls awaiting them at every corner they turn, practically worshipping them like God.
    1 Word = W-O-W.
    1 Advice = No one can predict the future.🙂

  • 13. tsinat  |  July 25, 2010 at 2:20 pm

    they were really fashionable .it is at 90 s.

  • 14. sona  |  November 25, 2010 at 11:43 am

    Clothes do not reflect the men, but ethics is the foundation

  • 15. gove gove  |  March 12, 2011 at 4:56 am

    Junsu ???
    Really ???
    oh my ….

    o.O

  • 16. gove gove  |  March 12, 2011 at 4:57 am

    Junsu ???
    oh My ….
    o.O

  • 17. yoonrie  |  July 23, 2012 at 2:54 pm

    Reblogged this on the pearl sapphire blue.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

Blog Stats

  • 1,175,037 hits
All photos belong to their rightful owners. I apologize ahead of time for not properly crediting. S J — W O R L D ♥ミ Quainte tokyokawaiietc.com DESKTOP CANDY

%d bloggers like this: